Monday, 16 May 2011

LUahAn Akuk Pyer Hati



hye kwn2 kali neh idea akuk nk tlis blog mmg mencurAh2 ehmm bcelah smbgan kisah akuk td,,,, :(
Ingatan akuk pada seseorang yg pernah membahgiakn akuk amat susah utk kita lepaskan..merasakan perpisahan itu baru semalam saja berlaku..dan selalu saja wajahnya terdampar di mana2,,tapi akuk lum berpisah Cuma akuk melayankan perangai die,,dia akuk sayang dan die akan ku tunggu sampai mati,,

Andai dapat ku ubah masa berlalu..takkan sanggup akuk berpaling darimu..kamu biarkan ku lemas tanpa jawapan,,biarkan akuk perit dan sengsara ..tanpa kamu,,siapalah akuk..tnpa kamu gelap kelamlah jiwaku..sungguh kalau mampu aku undur detik itu..tiada detik tiada saat ku tidak merinduimu kamu wahai MBD,,wajahku senyum sedangkan hati ini puas menangis ketiadaan cinta kita lah beb,,bapakk ahh jiwang na mpos siall akuk nehh

Dan walau akuk cuba sibukkan diri dengan pelbagai kerja..memberi tumpuan akuk sepenuhnya pada kerjaya akuk,,agar hati akuk akan tenang seiring untuk melupakan seseorang,namun mesti ada detik waktu mengenang sejarah berlalu..dan di saat itu ,,rasa rindu yang membuak buak lah weyy datang selang seli dengan sesalan yg berlabuh terhadap diri akuk nehh,,,

Kadang juga,akuk menambah hobi supaya memberi tumpuan pada diri sendiri..dulu masa banyak terluang dengannya,,kini hobi baru seperti menulis blog,amik gambar tu lah hobi,bermain sukan,,berlatih sukan lari,,tapi itu masih juga tidak dapat melupakan si dia dengan begitu sahaja..masih juga tewas akan diri yang sememangnya merinduinya sgt2 hmm..

Ada juga akuk cuba menerima orang baru di dalam hidup akuk,,agar dapat mengisi hati akuk yg dalam kecewa..menerima agar tenang hati yang kesunyian..namun itulah kesalahan akuk,,kerana hati akuk tidak sepenuhnya untuk berubah,,akuk syg die weyyy ,,akuk setia taw,,dan bila hati akuk masih lagi terikat dan tidak iklas untuk menerima orang baru…tapi kan tak pernah akuk kesian ke? mempergunakan orang lain untuk kepentigan akuk..dan usaha akuk tidak brjaya untuk menghilangkan dua tatap wajah di jiwa akuk neh,,MBD n SABU,

Kau yang bisa membuatku hatiku menangis,,kau yg ku kasihi hingga titisan air mata ini..terima kasih pernah membuatku bahagia,sungguh akuk tidak merelakan kau pergi dan akuk tidak rela melangkau pergi weyyy dlm hdup kau,,namun akuk akur dengan ketentuanNya..cinta masih mekar antara kita dan akuk harapkan cinta itu akan pudar agar akuk tenang dan kamu bahgia dengan si dia,dia dan dia,,wey tp kau jangan tinggalkan akuk,,mang akuk mati pyerr,, syg weyy

ada juga org ckap nan akuk p melancong atau p bercuti agar akuk dapat tenangkan fikiran ..akuk dah cuba sedangkan tempat yang akuk pergi tu semakin kuat lah ingatan akuk kat kau,mungkin kter pernah berbincang nk p cuti sama2 dulukan?kerana kadang bila kita kat tempat asing ,pasti akuk akan terbayangkan alangkah baiknya kau nan aku berada disini bersama,,mungkinkah???InyaAllah suatu hari nanti,,,,,

bagaimana akuk nak lupakan die??sedangkan pelbagai cara kowt dah buat ..dan sanggupkah akuk bergini sepanjang hayat akuk??emm xpe akuk akan follow perangai kau wahai MBD?syg beb kau?hmmm ntah lahh tgu lahh cter seterusnya,,,tgu ada mud nk bercerita,,,khas ditujukan untuk mohd faizal ishak dan MBD….

No comments:

Post a Comment